Tuesday, 13 December 2011

Family Day sekolah

Hari keluarga untuk staf dan guru sekolah aku telah berlangsung di D'Village Resort Melaka pada 15 dan 16 Oktober 2011. Memang seronok terutama anak2 sebab dapat mandi kolam. Tapi gambar aktiviti di kolam tak dapat nak dikongsikan sebab tak ingat nak ambil gambar(excited sangat mandi!)

Bergambar di banner program. Bukan senang nak ambil gambar dengan gaya sopan santun :)


Harap nama je peserta tapi tak tolong pun. Menang tempat ketiga pula tu!


Seorang je yang susun gambar, dua orang lagi penonton. Macam mana nak menang?


Tiup ! Tiup belon tu!


Bersedia untuk rebut gula2!

Setiap tahun program Hari keluarga ni memang dinanti2 oleh kami sekeluarga. Mengeratkan silaturrahim sesama keluarga rakan2 sekerja di samping dapat hadiah2 menarik untuk dibawa pulang. Moga Te'nSta terus mantap dengan pelbagai program untuk muhibbah bersama.

No comments:

Post a Comment